klauzula reklamacyjna
Każdy
klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących usługświadczonych przez BiuroBrokerskie 3S.
Reklamacje
można składać:
- bezpośrednio w siedzibie BiuraBrokerskiego 3S: ul. Kochanowskiego 41/22, Warszawa (od poniedziałku do piątkuw godzinach 11:00-15:00).
- za pośrednictwem poczty na adres Biura Brokerskiego 3S ul.
Kochanowskiego 41/22, 01-864 Warszawa
- pocztą elektroniczną: iwonas@biurobrokerskie3s.pl, dareks@biurobrokerskie3s.pl, aleksandras@biurobrokerskie3s.pl,
- telefonicznie na numery: 606-655-004, 600-238-245, 606-782-522
Biuro
Brokerskie 3S jako brokerubezpieczeniowy udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia
jejotrzymania w zakresie niezwiązanym z ubezpieczeniem w postaci papierowej. W
szczególnychprzypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielanie odpowiedziw takim
terminie Biuro Brokerskie 3S wyjaśni przyczynę opóźnienia, wskażedodatkowe okoliczności, które muszą
być wyjaśnione do wyjaśnienia sprawy iokreśli przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji, który nie
przekroczy 60dni od dnia jej otrzymania.
Administratorem
danych zawartych w reklamacji będzie:
Biuro
Brokerskie 3S
Ul.
Kochanowskiego 41/22, 01-864 Warszawa
NIP 118-027-96-87
Dane
te będą przetwarzane przez administratora w celu rozpatrzeniareklamacji, a klientowi zgłaszającemu
reklamację przysługuje prawo wglądu wtreść tych danych i ich poprawiania.