zadaj pytanie

klauzula reklamacyjna

Każdy klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących usługświadczonych przez BiuroBrokerskie 3S.

Reklamacje można składać:

  • telefonicznie na numery: 606-655-004, 600-238-245, 606-782-522

Biuro Brokerskie 3S jako brokerubezpieczeniowy udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jejotrzymania w zakresie niezwiązanym z ubezpieczeniem w postaci papierowej. W szczególnychprzypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielanie odpowiedziw takim terminie Biuro Brokerskie 3S wyjaśni przyczynę opóźnienia, wskażedodatkowe okoliczności, które muszą być wyjaśnione do wyjaśnienia sprawy iokreśli przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji, który nie przekroczy 60dni od dnia jej otrzymania.

Administratorem danych zawartych w reklamacji będzie:

Biuro Brokerskie 3S

Ul. Kochanowskiego 41/22, 01-864 Warszawa
NIP 118-027-96-87

 

Dane te będą przetwarzane przez administratora w celu rozpatrzeniareklamacji, a klientowi zgłaszającemu reklamację przysługuje prawo wglądu wtreść tych danych i ich poprawiania.